Colonizarea marilor si a oceanelor pare sa se desprinda din cartile si filmele de fictiune dar tinde sa se apropie tot mai mult de realitate bucurandu-se de atentia unor entitati care dispun de resursele financiare necesare unor astfel de proiecte.
Cu o populatie mondiala in crestere si o scadere a resurselor, si cu o planeta acoperita in proportie de 70% de mari si oceana si care ne forteaza sa ne inghesuim doar pe 30%, cat este acoperita de uscat, colonizarea marilor si a oceanelor de catre comunitati umane ce s-ar putea stabili permanent acolo, ar putea fi nu doar un vis extravagant ci chiar o necesitate.
Platformele de extractie petroliera din platoul continental au fost primul pas facut de omenire, in urma cu cateva decenii, in directia infiriparii unor constructii cu caracter permanent in largul marii. Au urmat apoi insulele artificiale in largul marii, cele mai cunoscute fiind complexele Palm Jumeira si Arhipelagul Lumea (numit astfel dupa forma insulelor inspirate din harta lumii) din Emiratele Arabe, sponsorizate de potentatii locali.
In prezent lucrarile la insulele artificiale de langa Dubai au fost sistate din cauza unor probleme financiare generate de criza insa importat este crearea unui precedent.
Insulele artificiale din Dubai:
Variantele realizarii unor spatii artificiale in largul marii, care sa fie locuite permanent de oameni, sunt diverse, de la constructii fixe de genul unor insule artificiale sau asemanatoare unor platforme petroliere, pana la constructii mobile, plutitoare care se pot deplasa mai mult sau mai putin controlat.
Posibile avantaje
Principalele avantaje ale colonizarii marilor si oceanelor ar fi in primul rand o scadere a presiunii suprapopularii pe uscat, in al doilea rand ar reprezenta aparitia unor noi oportunitati de afaceri, noi locuri de munca, in fine, toate caracteristicile specifice colonizarii unui teritoriu virgin.
Principalele dificultati
Principalele provocari ale colonizarii marilor si oceanelor sunt in primul rand de ordin tehnic. Crearea unor astfel de entitati este foarte dificila, necesita mari eforturi tehnice si financiare.
Apoi se pune problema exploatarii oceanului in asa fel incat sa asigure existenta noilor colonii. Crearea unor statii de epurare a apei astfel incat sa transforme apa marina in apa potabila, crearea unor statii de colectare a apei pluviale, crearea unor spatii artificiale destinate culturii plantelor, colectarea eficienta a hranei naturale oferita de ocean (peste, fructe de mare, etc.) si asa mai departe.
Productia de energie electrica si combustibil ar fi si ele niste provocari importante ce ar putea fi rezolvate prin folosirea energiei eoliene, a energiei solare, a valurilor si a mareelor pentru producerea de electricitate (toate folosite deja la ora actuala). Pentru obtinerea de combustibil s-ar putea cauta solutii in tehnologii care sa extraga hidrogenul din apa iar eficientizarea acestor procese s-ar realiza prin crearea acestor colonii maritime la latitudini tropicale si ecuatoriale pentru a evita problema legata de incalzire pe timpul iernii.
Cine ar putea fi interesat de astfel de proiecte?
Oricat de utopic ar parea pentru unii, colonizarea oceanului planetar este privita foarte serios de o serie de organizatii de cercetate, de state si chiar de miliardari mai mult sau mai putin excentrici.
Un astfel de proiect este Seastending Institute creat in 2008 si care a atras fonduri de la unii investitori precum Peter Thiel, fondatorul PayPal.
Nu ar fi exclus ca in viitorul mediu sau indepartat sa ne trezim cu noi state, in largul marii si al oceanelor, infiintate de mari companii globale ca PayPal sau Google sau chiar de persoane particulare, pentru a scapa astfel de o parte din restrictiile fiscale si legale pe care le impun statele actuale.
Conditia primordiala pentru crearea unor colonii-stat este ridicarea lor dincolo de limita de 200 mile marine de tarm, adica in apele internationale, unde niciun stat nu are autoritate.
Vi se pare aberanta aceasta viziune? Mai ganditi-va o data! Exista deja o familie britanica, Bates, care pretinde ca detine un stat aflat pe o fosta baza militara navala, construita si apoi abandonata de americani, in largul coastelor Angliei.
Este vorba de 2 piloni dezafectati, ridicati de americani in afara apelor teritoriale ale Marii Britanii, in 1967 familia Bates a ocupat aceasta constructie facandu-i unele adaugiri.
Pretinsul stat se numeste “Principatul Tinutului Marii”, Sealand in engleza si incape cu totul in poza de mai jos:
Dupa ce a pus mana pe solitara constructie si i-a proclamat independenta, familia Bates a incercat sa profite financiar prin deschiderea unor cazinou si sedii pentru firme offshore. Din nefericire pentru ei niciun stat nu le-a recunoscut principatul iar in anii `80 Londra a emis un act normativ prin care isi extinde platoul continental cu 2 mile, fix cat sa includa in granitele sale pretinsul principat al familiei Bates (care continua sa ocupe si acum constructia, sa bata moneda proprie si sa isi revendice independenta).
Dincolo de aceasta situatie aflata intre pitoresc si ridicol, perspectiva aparitiei in viitor a unor noi state in largul marilor si oceanelor este cat se poate de realista. Deja o serie de miliardari si corporatii se simt amenintate de legislatia tot mai dura a statelor in care isi au sediul si sunt interesati sa investeasca in astfel de proiecte care ii pot propulsa la un alt nivel juridic, acela al nesupunerii decat in fata propriei legi.
Daca unii dintre noi vom apuca sau nu acele vremuri sau vom fi chiar implicati intr-un fel sau altul in aparitia acestor colonii marine, numai timpul ne poate spune, un lucru insa este cert, colonizarea Lunii si a spatiului cosmic mai poate astepta, oceanele vor fi urmatoarea “victima” a umanitatii.
08.02.2012
9.2KB
Du-mă acasă, măi, tramvai, du-mă acasă, ce mai stai! Bucureştiul este un oraş destul de aglomerat. Blocaje în trafic, intersecţii prost semaforizate sau autobuze cu probleme.
Însă, aşa cum am văzut, românii găsesc soluţii pentru orice. Bărbatul din înregistrarea video de mai jos n-a stat prea mult pe gânduri. Probabil nu avea bani de bilet. Aşa că şi-a legat căruciorul de tramvai şi a avut parte de o cursă gratuită.
I-a salutat pe cei din trafic, iar după ce a ajuns la destinaţie, a fost aplaudat de oamenii din staţie.
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
ma intereseaza jobul am 7 ani vechime in Tubulatura,montaj tubulatuta si confectie
sudura tig,co2,eletric fara autorizatiehttp://
24.07.2012
36.1KB
De anul acesta, asigurările obligatorii auto sunt mai scumpe cu 35%. În unele cazuri, chiar şi cu 40%. Nu e o veste tocmai plăcută, pentru că înseamnă că trebuie să scoateţi mai mulţi bani din buzunar, în an de criză.
Poate de aceea, unii români s-au gândit că e nevoie de o strategie de marketing: RCA la promoţie.
Şi nu orice fel de promoţie. Pe lângă o poliţă RCA, primiţi şi 4 litri de vin.
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
12.7KB
Nu mai are Ferrari benzina... :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
25.4KB
cam asa arata
03.01.2014
36.6KB
Platforma petroliera
10.02.2012
8.6KB
Un program menit să ajute navigatorii şi familiile lor pentru a face faţă traumelor fizice şi psihice cauzate de torturarea şi abuzarea celor căzuţi în mâinile piraţilor a fost lansat astăzi, la Londra.
Piratii utilizează de regulă brutalitate extremă şi ameninţarea cu moartea împotriva navigatorilor şi a rudelor lor, pentru a obţine plata răscumpărării.
Noul program maritim umanitar are printre fondatori Federaţia Internaţională a Transportatorilor şi asociaţia armatorilor Intertanko. Programul propune o alianţă între armatori, sindicate, manageri, agenţi de crewing, asiguratori şi asociaţiile de binefacere care reprezintă industria de transport maritim. Misiunea sa este de a ajuta navigatorii care au fost sau pot fi subiect al unui atac pirateresc.
07.02.2012
22.8KB
Ambasada Finlandei in Romania
Relatii privind obtinerea vizelor, evenimente, despre Finlanda, programul consulatelor, adrese si informatii utile.
Site ambasada
28.02.2012
3.6KB
Nu-i bai când nu are loc în maşină, românul găseşte alte soluţii. Una dintre ele ar fi portbagajul. Iar dacă eşti şi amator de senzaţii tari, cu atât mai bine.
În această imagine, de exemplu, vedem o mână pe uşa din spatele maşinii. Probabil că persoana din spate a întredeschis uşa ca să se aerisească puţin.
Că vorbim de aerisit, aşa face şi domnul din următoarea imagine. Deschide şi el larg uşa din spatele maşinii şi se bucură de puţină briză.
Astfel de cazuri le întâlnim şi la maşini ceva mai mici. Ia uitaţi cum stă doamna din această poză. Chiar în portbagaj, ţinându-se bine de uşă. Pe lângă echilibristica pe care trebuie să o facă, doamna mai are o grijă şi anume să nu scape cutia cu televizorul tocmai cumpărat.
Nu mai e nevoie de adrenalina dintr-un parc de distracţii, o astfel de cursă are toate ingredientele.
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
16.6KB
Uneori, vecinii noştrii pot avea obiceiuri enervante, cum ar fi muzica la maxim, aruncarea gunoaielor pe stradă şi..... sacrificarea şi mâncarea animalelor de companie din cartier.
Această curiozitate culinară s-a semnalat în California, unde lucrurile sunt destul de liberale, dar să mănânci animalul de companie al vecinului trece un pic peste linie.
Obiceiurile culinare neobişnuite ale lui Jason Wilmert în vârstă de 35 de ani au fost descoperite atunci când vecinii au declarat că au auzit sunete ciudate venind dinspre casa acestuia.
"Am auzit o pisică miorlăind foarte tare" a declarat un vecin. "A fost ca un strigăt ciudat, foarte foarte tare". Când acesta a ieşit afară, l-a văzut pe Wilmert cu un arzător în mână. "Atunci mi-a mirosit şi a carne gătită", a spus acesta.
Aşa s-a descoperit că Jason Wilmert avea obiceiul de a jupui pisici vii şi de a le mânca.
Şi mai ciudat este faptul că persoana în cauză nu este coreană.
28.02.2012
30.1KB
Platforma petroliera
10.02.2012
7.3KB
In imaginile de mai jos as vrea sa va arat cateva poze cu platformele folosite in general pt extragerea resurselor naturale din diferitele colturi ale lumii dar si din Romania.
Vizionare placuta si sper ca ce-i ce sunt incepatori in meseria de marinar sau navalist ar trebui sa invete pentru inceput ca aceasta meserie nu este una usoara.
Este o meserie frumoasa dar in acelasi timp est si foarte riscanta. :hi:
10.02.2012
9.8KB
Îi place să îşi spună KotaKoti şi este o adolescentă cât se poate de reală, dar care are trăsături identice cu celebra păpuşă Barbie. Americanca are 16 ani, însă la această vârstă are milioane de fani în special în China şi Japonia, acolo unde tinerii sunt înnebuniţi după ea.
Blogul ei, dar şi imaginile şi videoclipurile postate de KotaKoti pe internet sunt adevărate succese, ea câştigând sume frumoase de bani de pe urma vizionării imaginilor cu ea.
Cititi mai multe despre acest articol aici:
28.02.2012
37.7KB
Platforma petroliera
10.02.2012
5.3KB
Platforma petroliera
10.02.2012
10.9KB
am 40 de ani,experienta de peste 20 de ani,antialcoolic,serios,doresc angajare in strainatate cu contract,fara comisionhttp://
17.08.2012
10.2KB
shelter daramat de taifun
29.05.2012
31.7KB
:rotfl: :rotfl:
Dragi colegi....in pozele de mai jos as vrea sa va arat cum sa nu sudati in ...HALUL asta!!!
Sa vedeti si voi cum sudeaza la teava unii din colegii vostrii care pe alte site-uri si forumuri sunt sudori avansati.
Nu dam nume,dar...oare asa ceva poti considera sudura facuta de un sudor autorizat GL.DNV,etc...?
Las la aprecierea dumneavoastra si astept pareri.
09.02.2012
28.4KB
Curriculum vitae Cirjovete Nicusor
Informaţii personale
Nume / Prenume : Cirjovete Nicusor
Adresa(e): Judetu Galati, Comuna Draganesti
Telefon: 0745042126
Telefon1: 0757591178
CNP: 1710615173154
E-mail(uri): cirjovete.nicusor@gmail.com / cirjovetenicusor@yahoo.com
Nationalitate(-tati): Romana
Data naşterii: 15.06.1971
Sex: Masculin
Domeniul ocupaţional: Sudor CO2 / electric / Mig Mag
Experienţa profesională: Sudor
Perioada: 1988 - 2013
Funcţia sau postul ocupat: Sudor
Tipul activităţii sau sectorul de activitate Naval
Educaţie şi formare: 10 clase + profesionala
Perioada: 1988
Calificarea / diploma obţinută: Sudor
Aptitudini şi competenţe personale
Limba(i) maternă(e): Limba Romana
Limba(i) străină(e): Italiana
Companii lucratoare
Companie Companie santier naval Galati
Perioada 03.07.1998 - 13.01.2005
Profesie Sudor Mig Mag, Co2, Electric
Tara Romania
------------------------------------------------------------------------------------
Companie Compania SECOM EST platforme maritime Marina De Roseti
Perioada 18.05.2005 - 21.12.2007
Profesie Sudor Mig Mag, Co2, Electric
Tara Itallia
------------------------------------------------------------------------------------
Companie Stel Nav Tulcea
Perioada 14.01.2008 - 16.12.2008
Profesie Sudor Mig Mag, Co2, Electric
Tara Lituania, Klaipeda
------------------------------------------------------------------------------------
Companie Maritza 1 Bulgaria (Termocentrala) Alstom Italia
Perioada 20.08.2008 - 15.09.2009
Profesie Sudor Mig Mag, Co2, Electric
Tara Bulgaria
------------------------------------------------------------------------------------
Companie SC BETA HEURTEY SA Buzau
Perioada 15.09.2009 - 01.06.2010
Profesie Sudor Mig Mag, Co2, Electric
Tara Romania, Buzau
------------------------------------------------------------------------------------
Companie SC Commet S.A Tecuci
Perioada 01.07.2010 - 01.09.2011
Profesie Sudor Mig Mag, Co2, Electric
Tara Romania
------------------------------------------------------------------------------------
Companie Odys Stocznia & Co (Gdansk Polonia)
Perioada 01.01.2011 - 25.10.2012
Profesie Sudor Mig Mag, Co2, Electric
Tara Polonia
26.01.2013
26.4KB
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
40.3KB
Ş
antierul Naval Galaţi este cunoscut de mai bine de o sută zece ani. Momentul aducerii amintereprezintă atât o recunoaştere a prezenţei sale pe fluviile, mările şi oceanele lumii, cât şi oevidenţiere a tradiţiilor meşteşugăreşti, atestate documentar, cu multe secole în urma şi care au dat faimăacestui ţinut românesc, în triunghiul format de întâlnirea Prutului şi Siretului cu Dunărea.Prima atestare documentară – anul 1565 când, potrivit unui firman otoman, adresat domnitoruluiAlexandru Lăpuşneanu rezultă că la Galaţi exista un mic atelier pentru reparaţii navale, lucru pe care îlatestă şi Dimitrie Cantemir, în a să
„Descriptio Moldavie“
(1711).Mai apoi, Ruggero Giosepe Boscovich nota în 1784 că a văzut la Galaţi
„un vas foarte mare de tipul acelora pe care turcii le numesc caravele, vas care era în şantier, gata să fie lansat”.
Construcţia de galioane, fregate, canoniere, dubase, ghimii, carce, şlepuri, caravele, pentru navigaţiape fluvii şi mări, face de altfel obiectul multor consemnări în documente autentice aflate în BibliotecaAcademiei Române, în cronicile vremii, apărute în România, dar şi în multe alte state europene.În 1867 la Galaţi se mută sediul flotilei militare de Dunăre, iar doisprezece ani mai târziu, se înfiinţează,tot aici, Arsenalul Marinei Militare.De ce amintim de existenţa a peste un secol în istoria Şantierului nostru? Pentru că, în 1893, G.Fernic, în asociaţie cu T. Guiller şi J. Poujoliet înfiinţează la Galaţi, pe strada Ceres nr. 33, „Uzinele deconstrucţii mecanice şi turnătorie de fier şi bronz” care, ulterior, se transformă în „Şantierul naval G. Fernicet Comp.”Toate aceste tradiţii ale constructorilor de corăbii au fost amplificate ulterior, an de an, de cei careau construit Şantierul Naval Galaţi, sub impulsul existenţei în această localitate a unui ansamblu de factoripropulsori: o facultate de nave şi instalaţii de bord, un institut de cercetare şi proiectare navală – unice înRomânia, unităţi producătoare de echipamente şi agregate navale, precum şi cel mai mare producător detablă navală – pentru nevoile interne şi export – Combinatul Siderurgic Galaţi.Şantierul Naval Galaţi este un leader de necontestat al construcţiilor navale româneşti, deşi ulteriors-a construit o adevărată salbă de alte şantiere, începând de la Turnu Severin, pe Dunăre şi continuând cucele de la Constanţa şi Mangalia.Aici, la Galaţi, începând cu 1960 s-au construit multe nave.Şantierul, în ansamblu, reprezintă o societate comercială, dispunând de compartimente proprii demarketing, pentru tranzacţii de vânzare/cumpărare cu partenerii interni şi externi de proiectare şi inginerietehnologică, toate în deplină concordanţă cu cerinţele armatorilor şi ale societăţilor de clasificare.Dispunând de întreg setul tehnic de facilităţi pentru profilul său, de o forţă de muncă adecvată,Şantierul Naval Galaţi este un partener serios pentru orice armator şi societate de clasificare.Astăzi, în portofoliul de comenzi sunt peste 30 de nave noi, însumând sute de mii tdw. pentru armatoristrăini.Şantierul are astăzi capacitatea să răspundă cu promptitudine solicitărilor partenerilor şi este dispusoricărei colaborări.
Pe 25 martie 1999, Holland DAMEN SHIPYARDS Group, a devenit acţionar majoritar în S.C.Şantierul Naval Galaţi S.A.Sunt ani de cooperare constructivă între SNG şi DAMEN SHIPYARD Hoogezand, care au avut carezultat o îmbunătăţire financiară a Damen Group.Deşi competiţia internaţională este foarte puternică în industria constructoare de nave, ambele, SNGcât şi DAMEN SHIPYARDS Group, sunt convinse să formeze o alianţă puternică, putând face faţă cu succescompetiţiei.Continuarea suportului şi maximului efort al tuturor angajaţilor este esenţial pentru a conduce SNDGîn fruntea şantierelor din Europa.Suntem convinşi că SNDG va menţine poziţia de leader în industria de construcţii navale. Integritateapoliticii practicate pentru atingerea scopurilor va conduce la obţinerea de noi comenzi pentru DAMENGroup şi implicit la stabilitatea socială.Activitatea în S.N.D. Galaţi se împarte astfel:a. Docul uscat împărţit în două camere: unul uscat pentru nave noi şi unul umed pentru lansări;docul uscat este deservit de o macara de 320 t, capacitatea de construcţie este de 60.000 dwt.- Dimensiuni - 230 m x 35 m x 6 m.- Trei macarale de serviciu de 320 tone, 50 tone şi 15 tone.b. Rampa de lansare laterală are două linii de construcţie a navelor de 26.000 dwt.- 16 sănii la distanţe de 10 m.- macarale de 40 tonec. Cala de lansare bazin cu o singură linie de montaj, pentru construcţia de nave de 12.000 dwt.- 24 sănii la 8 m.- macara de 40 tone
07.02.2012
52.3KB
G.B.SHIPYARD Freeport,Bahamas
17.08.2012
8.8KB
Acesta este locul de unde,ne mai aprovizionam......cu bere.
04.01.2013
53.4KB
Titlu anunt:INGINER/SUBINGINER QATAR
Pozitii:50
Tara:Qatar
Orasul:DOHA
Tip post:Full timeDomeniu:
Petrol si GazeDomenii secundare:Constructii / Amenajari
Salariu:negociabil
Beneficii:Cazare gratuita, Transport platit, Asigurare
Data expirarii:24.03.2012
Descriere
INGINERI
-Lead QA/QC Engineers
--Design Engineers
-Inspection Engineers
-Construction Engineers
-QA/QC Managers
-Construction Managers
-Marketing Manager/Executives
-Senior Management System Consultants
-API certified Inspection Engineers & similar
SUBINGINERI
-Junior Engineers
-NDT Technicians
-Office Support Staff
-Inspection Coordinators
-Safety Officers
-Management System Consultants
-QA/QC Inspectors & similar
CERINTE:
1.WELDING ENGINEERS
Qualification – B E Mech / Metallurgy
Min 10+ years exp in Preparation of WPS, Worked in pipeline Projects in Oil and Gas Industries.
2.ELECTRICAL ENGINEERS
Qualification – B E Electrical
Min 10+ years in TPI inspections in oil and gas industries. Experience in the similar position in a TPI organization is preferred.
Technical Certification – NIL
3.CIVIL ENGINEERS
Qualification – B E Civil
Min 10+ years in TPI inspections in oil and gas industries. Experience in the similar position in a TPI organization is preferred.
Technical Certification – NIL
4.MECHANICAL ENGINEERS
Qualification – B E Mech / Metallurgy
Min 10+ years in TPI inspections in oil and gas industries. Experience in the similar position in a TPI organization is preferred.
Technical Certification – ASNT II (RT,UT,MT, PT) – Preferred
5.LIFTING INSPECTORS
Qualification – B E Mech / Metallurgy
Min 5+ years exp in Heavy Equipment Lifting Inspection experience.
Technical Certification – LEEA Part 1 certification – Mandatory
6.LIFTING INSPECTORS
Qualification – B E Mech / Metallurgy
Min 5+ years exp in Heavy Equipment Lifting Inspection experience.
Technical Certification – LEEA Part 1 certification – Mandatory
-LIMBA ENGLEZA CONVERSATIONAL
-POSIBILITATE DE RELOCARE PENTRU 1,2 ANI.
SE OFERA:
-SALARIU FUNCTIE DE EXPERIENTA
-VIZA
-BILET AVION
-CAZARE
-TRANSPORT
-ASIGURARE MEDICALA
PERIOADA DE PROBA ESTE DE 3 LUNI.
COMISIONUL AGENTIEI 0 !!!
INTERVIUL FINAL LA BUCURESTI IN PREZENTA ANGAJATORILOR DIN QATAR
Descriere companie
Societatea noastra are ca obiect principal de activitate recrutarea si plasare fortei de munca in tara si strainatate asigurand in acelasi timp organizarea optima a preselectiilor si selectiilor pentru angajatori, asigurand sala, transportul, organizarea, programarea candidatilor, traduceri ale actelor necesare si intocmiri dosare pentru viza de munca (in cazul in care este nevoie). Recrutarea este un proces complex si uneori e nevoie de foare mult timp pentru a selecta exact persoana de care este nevoie de aceea noi suntem la dispozitia DUMNEAVOASTRA.
Restrictii
Se accepta CV-uri in limbaEngleza
Experienta:este necesara in cel putin unul din domeniile: Petrol si Gaze , Constructii / Amenajari, Consultanta/Management
Nivelminim de educatie necesara:Facultate
La acest job pot aplica persoane de sex:Orice
Telefon:0763449838
Web:
E-mail:contact @ jobsauthentic.com
:hi: :hi: :hi: :hi: :hi:
24.02.2012
7.4KB
Ambasada Ungariei in Romania
Informatii despre ambasada, consulat si relatiile româno-ungare.
Site ambasada
28.02.2012
3.9KB
shelter daramat de taifun
29.05.2012
35.7KB
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
33.8KB
Ambasada Norvegiei in Romania
Informatii privind politica externa a Norvegiei, UE, cultura, afaceri, educatie, viza, calatorii.
Site ambasada
28.02.2012
3.3KB
Membru sudor in actiune.
Sudura teva la pozitie procedeu mig-mag cu sarma tubulara.(mag)
CANDIDATUL IDEAL:
INGINERI:
Oferim urgent contracte de munca in Kazakhstan, Rusia si KSA.
Process Engineer (Commissioning)
I&C Engineer (Commissioning)
Electrical Engineer (Commissioning)
Mechanical Engineer (Commissioning)
Rotating Equipment Engineer (Commissioning)
QA/QC Engineer
HSE Engineer
Plant Shift Superintendent
Control Room Operator
Chief Storekeeper
NDT Supervisor
Experienta minim 5 ani in Oil & Gas Industry, Power Plant, Steam Generation Plant.
De preferat cu experienta in strainatate.
Detalii salariu si conditii la telefon.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Detalii despre Job Description puteti gasi pe site'ul firmei:
Detalii puteti obtine la urmatoarele telefoane:
021.7805038
0728.471.548
0767.928.644
0751.326.702
DESCRIEREA COMPANIEI:
OILROM M.V.
Firma de recrutare si angajare personal in domeniul Industriei Gaz-Petrol.
Activam in acest domeniu de peste 7 ani, si oferim contracte de lucru in strainatate in peste 20 diferite calificari.
Suntem implicati in proiecte in Rep. Kazakhstan, Rusia si Arabia Saudita.
20.03.2013
22.4KB
Stiati ca....? :rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
29KB
Capacul Tancului construit la sol.
08.02.2012
35.7KB
Bv.tie sniper30. Dar????? olandezul nu poate face nimic in acest sens nu de unul singur,Hai si noi userii acestui forum sa-l ajutam.Cum???simplu..postam tot ce gasim sub 8eur/h iar aceste anunturi sa fie bagate???? da chiar unde???
Rog adminul sa infiinteze un post gen arhiva,unde acestea sa fie introduse.Sunt sigur ca olandezul asta v-a face.Acum postez o foto.despre cum lucreaza un navalist in burta vaporului,afara nu in tara.Daca va uitati bine in loc de masca de gaze are masca de praf.Asa sunt respectati Romanii afara :zzz: :zzz:primesc ceia ce nu au nevoie (sau ce ramine de la altii :finger: :finger: Si vin astia care promit 6eur/h???? :nebun: :x :
06.10.2012
30.8KB
Alte poze.
08.01.2013
43.6KB
FMI România, atacat de Anonymous: Hackerii le-au scos site-ul din funcțiune. Vezi ce apare pe fmi.ro.
Site-ul FMI.ro al biroului Fondului Monetar Internaţional în România a fost atacat de hackeri care se recomandă ca reprezentând mişcarea Anonymous şi gruparea Antisec, informează Mediafax.
În urma atactului cibernetic, pe site-ul FMI apare mesajul "Site aflat în mentenanţă".
Incidentul are loc la două zile după un atac similar asupra ANRE.ro.
Site-ul ANRE.ro a fost atacat marţi într-o manieră similară, aparent de aceiaşi hackeri. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: