În portul Istanbul, sute de nave aşteaptă în radă sau la cheuri, pentru că nu au ce transporta. Un număr de 14 nave sunt abandonate. Echipajele lor nu mai au niciun mijloc
de subzistenţă.
De la Istanbul la Hong Kong
„Creşterea numărului de nave părăsite de proprietarii lor a determinat guvernul turc să ia măsuri excepţionale. Dacă ar-matorii nu rezolvă situaţia navelor în decurs de 14 zile, respectiv nu achită datoriile, acestea sunt scoase la licitaţie prin intermediul justiţiei şi în numai două luni sunt vândute. La Hong Kong, situaţia este mult mai gravă. Acolo e vorba de mii de nave aflate în aşteptare, dintre care multe sunt abandonate. Pe coasta de vest a Africii se pare că lucrurile sunt chiar mai dramatice, dar de acolo nu se pot obţine informaţii privind numărul navelor şi echipajelor abandonate” - a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Adrian Mihălcioiu, inspectorul pentru România al Federaţiei Inter-naţionale a Transportatorilor (ITF).
Drama shipping-ului
Tema navelor şi echipajelor abandonate a fost prezentă pe agenda reuniunii inspectorilor ITF din întreaga lume, care a avut loc săptămâna trecută la Istanbul. Fenomenul înregistrează o creştere explozivă, ca urmare a crizei shipping-ului mondial. Datele statistice indică o scădere dramatică a comerţului inter-naţional. Astăzi, volumul de marfă nu acoperă nici 50% din ca-pacitatea de transport maritim a lumii.
Situaţia continuă să se de-terioreze cu fiecare navă nouă ieşită din şantierele navale. Armatorii au lansat, în anii 2006 – 2008, mii de comenzi. Mizau pe faptul că va dura creşterea economică până în 2011 – 2012. Criza a venit pe neaşteptate şi i-a prins cu multe contracte lansate în execuţie. După ce vor ieşi din docurile de construcţie, navele vor îngroaşa rândurile celor trase pe dreapta.
În prima linie
Criza constituie o provocare pentru inspectorii ITF din întreaga lume. Alături de sin-dicatele naţionale, ei se află în prima linie a celor ce apără drepturile navigatorilor. La reuniunea din Istanbul s-a vorbit despre recesiune, despre glo-balizare, despre înmulţirea companiilor multinaţionale. Toţi aceşti factori la un loc au un impact deseori dureros asupra marinarilor. „Răspunsul inspec-torilor ITF la noile sfidări trebuie să fie profesionalismul, acti-vismul şi solidaritatea. În cadrul reuniunii de la Istanbul s-a organizat, de altfel, un work-shop, în cadrul căruia a avut loc evaluarea tuturor inspectorilor ITF. În urma rezultatelor, patru dintre ei au fost înlocuiţi, iar alţi trei vor trebui să participe la un stagiu de training la Londra” – a declarat Mihălcioiu.
Rechinii din crewing
Dacă în prezent nu există echipaje româneşti abandonate, nu înseamnă că acest lucru nu ar putea să se întâmple. Odată cu adâncirea crizei, pro-babilitatea creşte. Există numeroase agenţii de crewing care trimit românii pe mare doar în baza unui fax primit de la un armator, fără să facă nicio verificare. În plus, s-au înmulţit firmele neautorizate care plasează forţă de muncă pe piaţa internaţională a shipping-ului, spune inspectorul ITF. Spre deosebire de cele care func-ţionează cu licenţă, ele nu constituie garanţia legală pentru cazurile în care echipajele nu îşi primesc salariile şi nu sunt repatriate.
07.02.2012
19.8KB
Oferta de angajare pentru postul de sudor MAG .Postul este pentru munca in Finlanda, certificatul 131 sau 136 fiind obligatoriu , sau cu posibilitatea de a il dobandi prin testari care vor fi contra cost , suma se va plati la firma care va face testarea :”DUCTIL S.A. Buzau”
Pentru cei interesati, se vor da in tara doua probe de lucru
1. sudura MAG cap la cap cu sarma tubulara in pozitia peste cap
2. sudura MAG colt cu sarma tubulara in pozitie orizontala
Munca se va executa pe un santier naval in Finlanda, unde se va lucra de luni pana sambata , cu posibilitate de ore suplimentare; durata contractului este de 2-3 luni cu posibilitatea prelungirii acestuia.
Se asigura cazarea , asigurarea in caz de accidente , si asigurarea de pensii , deasemenea si trasnportul retur ( spre Romania )
Cei interesati au nevoie de urmatoarele acte : certificatul european 131 sau 136 , o copie de pasaport , de asemenea un CV in limba engleza ; ne puteti contacta la numarul de telefon :0359 416 829 sau la adresa de e-mail : jobs@eurorenova.com
05.10.2012
17.7KB
Sa fie adevarat?
25.02.2012
51.7KB
Mulţi dintre şoferii bucureşteni nu prea ţin cont de regulile de circulaţie. Uneori traficul din Capitală poate deveni infernal, iar când vine vorba de parcări, şoferii găsesc fel de fel de soluţii. Însă, câteodată, consecinţele sunt prea mari pentru încălcarea acestor reguli.
Inconştienţă sau ghinion, un şofer a fost prins pur şi simplu între două tramvaie din Capitală. Probabil că nici vatmanii nu au calculat bine distanţa, sau au vrut să îi dea o lecţie şoferului teribilist. Oricum, bărbatul a ieşit din această întâmplare cu maşina destul de şifonată.
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
14.6KB
asta-i heliportul
03.01.2014
29.3KB
printre prieteni in Romania
pentru a 1001-a oara, NU ADORMITI LA PETRECERI!
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
57.1KB
Platforma petroliera
10.02.2012
10.8KB
Site ambasada
Ambasada Canadei in Romania
Informatii în limbile engleza si franceza referitoare la obtinerea vizelor, emigrare, relatii comerciale, adrese si informatii utile.
Site ambasada
28.02.2012
3.8KB
Platforma petroliera
10.02.2012
10.5KB
Pozitiile de sudare folosite in santierele navale.
07.02.2012
25.9KB
am o vechime de 12 ani in domeniul suduri cu o vasta experienta in diferite domenii de ativitate cum ar fi;constructii conducte petrol-gaze,conducte submarine,platforme maritime,rafinarii,constructii jaket,constructii tancurii petroliere de mare capacitate,confectii metalice,constructii reparatii nave.am o mare experienta in ce inseamna sudura la teava controlata gama cu rezultate mai mult decat bune la sudurile controlate,9 ani jumate lucrati numai cu suduri controlate 100% gama,aptitudini lacatuserie,cunostinte plan izometric,pt mai multe detalii ma gasiti la nr-ul 0734 206 837,exclus firmele neserioase si ce platesc slab,ofer calitate in serviciile de sudura cer plata corespunzatoare si firme cu blazon impecabil
07.11.2013
30.3KB
După ce că, în România, se fac cu greu rampe pentru persoanele cu dizabilităţi, atunci când se fac, multe dintre ele nu sunt bune de folosit.
Avem un astfel de exemplu într-o poză din Monitorul de Botoşani. Chiar la intrarea unui cabinet de medicină de familie observăm un stâlp în dreptul rampei.
Cel mai probabil cei care au proiectat rampa nu au făcut calculele tocmai cum trebuia. Sau, la fel de probabil, un Dorel s-a ocupat personal de această lucrare.
Clar este că cineva a avut o problemă aici.
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
15.8KB
Precizez ca este sudura (sau trebuia sa fie) :rotfl: la un cornier pe bordaj.pozitia peste cap..
23.10.2013
24KB
Expresia ?ce-i mult strică? pare să se aplice chiar şi în cazul muncii. Un grup de muncitori a vrut să alunge monotonia de pe şantier. Ei şi-au pus la încercare imaginaţia şi au scornit o modalitate de distracţie destul de periculoasă.
Aceştia s-au învârtit de câteva ori cu ajutorul excavatorului, în încercarea de a alunga plictiseala.
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
14.8KB
Platforma petroliera
10.02.2012
9.9KB
Titlu anunt:Sudori Mig/Mag Italia
Pozitii:20
Tara:Italia
Orasul:Strainatate
Tip post:Full time
Domeniu:Industrii / Productie
Domenii secundare:Petrol si Gaze, Reparatii / Service, Chimie / Petrochimie
Salariu:1000-1500 €
Beneficii:Cazare gratuita, Masa gratuita, Transport platit
Data expirarii:28.03.2012
Descriere
Obiettivo Lavoro Romania selecteaza pentru Italia SUDORI pentru formare initiala in domeniul Sudurii Mig/Mag si angajare ulterioara in meseria de Sudor in cadrul a diverse companii client din Industria Metalmecanica nordul Italiei.
Cursul de formare si aprofundare a cunostintelor in domeniul sudurii se va desfasura in perioada aprilie-mai 2012( 216 ore de curs).
Detalii desfasurare curs:
- este GRATUIT
- perioada desfasurare aprilie - mai 2012(Regiunea Finale Emilia)
- se asigura cazare si masa gratuita
- se asigura formare pentru limba italiana
- la finele cursului NU garantam angajarea Dvs.in meseria de SUDOR (depinde de competentele si cunostintele pe care reusiti sa le asimilati in timpul perioadei de formare)
Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic sau pe E-mail!
Cerinte
- experienta sudura minim 3 ani (Mig/Mag)
- cunostinte lacatuserie si desen tehnic nivel mediu
- cunostinte lb.italiana (avantaj)
- seriozitate
- disponibilitate efectuare ore suplimentare si lucru in schimburi
Persoanele selectate vor sustine teste de evaluare pentru lacatuserie si desen tehnic, precum si o proba practica pentru sudura Mig/Mag
Professionals. Team workers. Talent hunters. Willing to help you when you’re in need. That’s us!
With an experience of over 5 years in Romania, Obiettivo Lavoro Romania is exactly the kind of company that you need if you want to get the right job for you.
We are sure we can offer you only the best. That is why you HAVE TO take advantage of this opportunity.
We are reachable by phone by e-mail or directly at our offices in Bucharest and Slatina.
Restrictii
Se accepta CV-uri in limba:Romana
Nivel minim de educatie necesara:Scoala Profesionala
La acest job pot aplica persoane de sex:Masculin
:hi: :hi: :hi:
Telefon:0249 42 15 76
Web:
E-mail:slatina @ obiettivolavoro.ro
28.02.2012
13.7KB
10.02.2012
6.9KB
Data de 6 octombrie 2011 va rămâne în istoria shipping-ului continental ca moment al naşterii Asociaţiei Eurocrew. Organizaţia reuneşte asociaţii ale companiile de crewing (furnizoare de forţă de muncă marinărească) din: Croaţia, Letonia, Polonia, România
şi Slovacia.
Înfiinţarea unei asociaţii la nivel continental era, de multă vreme, o necesitate. După căderea zidului Berlinului şi desfiinţarea lagărului comunist, numeroase ţări din Europa Centrală şi de Est au devenit furnizori de forţă de muncă pentru flota continentală şi cea mondială. Într-un interval de 21 de ani, în mai toate aceste state au apărut zeci şi chiar sute de companii de crewing. Pentru a fi reprezentate în faţa guvernelor, ele s-au grupat în asociaţii naţionale reprezentative.
Procesul de extindere a Uniunii Europene şi organizarea pieţei comunitare a forţei de muncă au făcut ca interesele shipping-ului continental să depindă într-o măsură tot mai mare de deciziile luate la Bruxelles. Tot mai pregnant, s-a simţit nevoia unei asociaţii care să reprezinte crewing-ul în instituţiile de dialog social ale Uniunii Europene.
Bazele Eurocrew au fost puse în Polonia la Kozi Grod, Gdynia, unul dintre marile porturi ale bătrânului continent, iar Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Crewing din România (ANACR) se numără printre fondatori. În 2010, a avut loc prima şedinţă de lucru, în care iniţiatorii au decis înfiinţarea organizaţiei. Ţara noastră a fost reprezentată de Valeriu Raicu, de la compania „Peter Dohle”, în prezent vicepreşedinte al ANACR.
Pe 6 octombrie 2011, în cadrul reuniunii constitutive a Eurocrew, au fost înfiinţate organismele de con-ducere: adunarea delegaţilor (organul de conducere suprem), comitetul director, secretariatul şi comitetul de audit (cenzorii). Waldemar Perchel, din Polonia, a fost ales preşedinte al comitetului director. Florin Urziceanu, preşedintele ANACR, a fost desemnat să reprezinte ţara noastră în adunarea delegaţilor, iar Valeriu Raicu a fost ales în comitetul de audit.
„Eurocrew este o asociaţie profesională din domeniul resurselor umane maritime şi are membrii atât persoane fizice, cât şi asociaţii naţionale din Europa. Principalele sale obiective sunt: promovarea profesiei de navigator în ţările europene şi a navigatorilor europeni pe piaţa forţei de muncă maritime. Agenţii de crewing sunt reprezentanţi ai armatorilor, dar şi ai navigatorilor. De aceea, Eurocrew doreşte să apropie poziţiile ambelor părţi şi să găsească cele mai bune căi de cooperare pentru beneficiul mutual. Costul forţei de muncă depăşeşte, de cele mai multe ori, 60% din costul de operare ale navelor. Eurocrew va contribui la eficientizarea acestor cheltuieli, prin creşterea competenţelor şi califică-rilor navigatorilor, prin plasarea lor pe nave corespunzătoare nivelului de pregătire. După cum se ştie, navigatorii europeni au dovedit un înalt nivel de pregătire profesională şi, datorită competenţelor acumulate, operează nave de înaltă complexitate tehnică pentru armatori din toată lumea. Do-rim să avem contacte cu autorităţile locale, naţionale şi comunitare pentru a sprijini politicile din domeniul resurselor umane maritime. Vom ajuta autorităţile să înţeleagă că profesia de navigator este cu totul specială şi nu poate fi asimilată cu profesiile de la uscat. Dorim totodată să beneficiem de experienţa unor ţări mai avansate în acest domeniu, unde există o mai mare înţelegere şi deschidere faţă de navigatori. Vom stabili contacte cu armatorii şi asociaţiile lor pentru a creşte numărul cadeţilor şi absolvenţilor universităţilor maritime europene şi a sprijini integrarea lor ca ofiţeri juniori” - a declarat, pentru cotidianul „Cuget Liber”, Florin Urziceanu.
Eurocrew a intrat, deja, în atenţia shipping-ului continental. Companii şi asociaţii din Lituania, Estonia, Bulgaria, Rusia şi Ucraina şi-au mani-festat interesul faţă de noua organizaţie. Următoarea reuniune a Asociaţiei Eurocrew va avea loc la Bratislava, pe 25 mai 2012.
07.02.2012
19.4KB
aha ,am inteles ,o sai sun pe data de 17 luna asta ,acum sunt inca sub contract ,deci sunt in alta tara ,pe 16 vin in rom ,si o sa vad ce e cu firma respectiva ,,,,ms pt raspuns...
11.07.2012
33.1KB
Ambasada Olandei in Romania
Instructiuni privind vizele Schengen pentru cetatenii români în limba româna, informatii legate de ambasada si Olanda în limba engleza.
Site ambasada
28.02.2012
2.9KB
Membru sudor in actiune.
Sudura teva la pozitie procedeu mig-mag cu sarma tubulara.(mag)
08.02.2012
38.5KB
Responsibilities
• Design of secondary outfitting structures (e.g. deck structures, monorails, pad eyes, walkways, pipe supports, access platforms ect.) using PDMS, PDS and Microstation 2D/3D
• Contribute the the training of junior personnel
Required expertise
• Bachelors degree or Masters degree
• Understanding Design of secondary outfitting structures (e.g. deck structures, monorails, pad eyes, walkways, pipe suports, access platforms ect.) using PDMS, PDS and Microstation 2D/3D
• Knowledge of Norsok standards
• Long Experience, 5-10 years within offshore related projects
• Offshore certification is preferable (BOSIET; HUET)
Software skills:
• ProArc
• Microsoft Office standard software
• Pdms
• Pds
• Microstation 2D / 3D
Language skills:
• English is required
• Norwegian is preferable
All interested please apply in English at cv@eorgr.com and specify code 2012-1022 in subject line. Please make sure you focus on clarifying several key points like:
- previous working experience in offshore projects, if any;
- previous working exp. in Norway if any;
- knowledge of Norsok and requested softwares;
- willingness to relocate to Norway on a permanent basis;
- notice period needed in case accepted;
This vacancy is posted by EUROPEAN OFFSHORE RESOURCE GROUP SRL ( ) - sole romanian partner of Norwegian company BARENTS SOLUTIONS AS.
20.07.2012
4.6KB
Daca am tel.de ca..t asa ies pozele dar ???live este de neimaginat :nod:
29.09.2012
34.5KB
ASAMBLAREA TABLELOR ÎN VEDEREA SUDĂRII PE SUPORT CERAMIC
a) În cazul în care sudarea propriu-zisă se efectuează pe suport ceramic, asamblarea tablelor se va realiza numai cu ajutorul elementelor tehnologice temporare (piepţini sau bride+pene),dispuse pe partea rădăcinii.
Acestea vor avea decupare corespunzătoare pentru a permite lipirea suportului ceramic.Lăţimea suportului ceramic împreună cu folia autoadezivă este de cca. 80 mm.
b).Pentru a se asigura aşezarea corespunzătoare a suportului ceramic în dreptul intersecţiilor,cordoanele de sudură cap la cap sudate deja se vor poliza la nivelul tablei,pe partea rădăcinii pe o porţiune de 15-20 mm, realizându-se o trecere lină între zona polizată şi cea nepolizată
c = grosimea punctului de prinderea
a = calibrul sudurii de colt
07.02.2012
13.2KB
Platforma petroliera
10.02.2012
4.6KB
Platforma petroliera
10.02.2012
10.3KB
Tot mai frumos este la Constanta :nod:
29.09.2012
49.4KB
Ca sa ma credeti iata citeva poze din santierul din Olanda.
04.01.2013
20.9KB
Titlu anunt:
As-Buit Engineer
Pozitii:1
Tara:Algeria
Orasul:Annaba
Tip post:Full time, Project base
Domeniu:Constructii / Amenajari
Domenii secundare:Inginerie
Salariu:negociabil
Beneficii:Cazare gratuita, Masa gratuita, Transport platit, Asigurare
Data expirarii:24.03.2012
Descriere
Main tasks
1.Apply the as-built procedure (always the latest revision) when elaborating the as-built documents
2.Follow the instructions of the Dessau Methodological Guide for As-built as much as possible when applied to your specific camp (document form varies from one camp to another)
3.Peer collaboration with the External Control As-built In-charge in elaborating the as-built documentation (which is made up of both Internal Control, External Control and Client’s documents)
4.Assignment of each as-built item to the personnel within each section (Earthworks, Structures, Pavement, Laboratory, Purchase Department, External Control)
5.Creation and/or provision of the necessary documents to be processed: cover pages, observation sheets, summary sheets that need to be filled up by each section responsible (with the proper explanation and exact requirement for each and every one – e.g. what documents to be scanned, what modifications to be made to the codes on the cover pages, observation sheets and summary sheets etc.)
6.Verification and correction of the documents received from the sections according to the as-built procedure and the Dessau Methodological Guide for As-built
7.Elaboration of follow-up tools of as-built progress (e.g.: Excel document where the progress is automatically calculated based on how many items were elaborated and/or submitted)
8.Enforce the timely elaboration of the required documents by the personnel in each section
9.Organize follow-up meetings on a regular basis. Participation to meetings with the in-charges of all camps is required on a regular basis (at HQ)
10.Elaborate the requirement for stationery and IT equipment and personnel (printers, scanners, personnel to attend them)
11.Archive all the documents into the Archive room in binders in the same order as the As-built numbering and keep track of all the modifications that are being operated.
Cerinte
- Very good level of French and English languages (both speaking and writing). This is a very important condition. Only candidates with very good knowledge of both French and English will be considered.
- Good communication skills
- Experience in the field
Descriere companie
Societate de consultanta resurse umane
Restrictii
Se accepta CV-uri in limba:Engleza
Experienta:este necesara in cel putin unul din domeniile: Constructii / Amenajari
Nivel minim de educatie necesara:Facultate
La acest job pot aplica persoane de sex:Masculin
Telefon:0749287308
Web:
E-mail:office @ jobstart.ro
24.02.2012
6.6KB
Ambasada Statelor Unite in Romania
Informatii pentru cetatenii americani, informatii pentru cetatenii români, Fulbright, GRE, TOEF.
Site ambasada
28.02.2012
3.5KB
Cehia, Polonia şi Slovenia au decis să suspende ratificarea ACTA (Acord Comercial de Combatere a Contrafacerii) urmând să organizeze dezbateri publice pe acest subiect. Şi guvernul român ar putea să ia această decizie dacă va fi impresionat de protestarii care vor ocupa Piaţa Universităţii pe 11 februarie, ziua anti- Acta. Până ieri 26.000 de români îşi confirmaseră pe Facebook prezenţa la protest.
ACTA- sora mai mare a PIPA şi SOPA
ACTALegile PIPA (Protect Intellectual Property Act) şi SOPA (Stop Online Piracy Act) sunt două legi aflate în dezbatere în Statele Unite care se dedică eliminării pirateriei şi a produselor contrafăcute. Astfel, proiectul de lege al PIPA oferea guvernului Statelor Unite și deținătorilor de drepturi de autor instrumente cu ajutorul cărora să blocheze accesul la site-urile „dedicate încălcării drepturilor de autor sau bunurilor contrafăcute". Legea PIPA viza în special site-urile înregistrate în afara Statelor Unite. Una dintre prevederile care a atras cele mai multe critici era aceea care le dădea voie autorităților să „scoată" din Internet ce site-uri doreau.
Pe de altă parte legea SOPA permitea Departamentului de Justiție al SUA, precum și proprietarilor drepturilor de autor, să obțină ordine judecătorești împotriva site-urilor acuzate că încalcă sau facilitează violarea drepturilor de autor. Legea se aplică asupra site-urilor străine.
PIPA şi SOPA au intrat în dezbatere în Congresul American, dar votul a fost amânat după ce mai mulţi membri ai Camerei Reprezentanţilor şi-au retras sprijinul pentru proiectele de lege, în urma protestelor venite din partea a mii de site-uri şi companii de IT.
Pe 18 ianuarie 2012, Wikipedia și aproximativ alte 7.000 de site-uri mai mici au închis site-urile timp de 24 de ore sau au postat linkuri și imagini în semn de protest. Google a strâns șapte milioane de semnături împotriva legii și a pus „doliu" pe logo-ul din SUA, care funcţiona pe post de link către o petiţie. Opozanții spun că legea SOPA amenință libertatea de expresie, inovațiile online și că le permite autorităților să blocheze accesul la întregi domenii de internet din cauza unor materiale postate pe o singură pagină sau blog.
Pe 14 ianuarie 2012, administrația Obama a anunțat că nu susține o legislație ale cărei prevederi duc la cenzură pe Internet.
ACTA este mai mult decât PIPA şi SOPA la un loc. Legea nu se referă exclusiv la protejarea proprietăţii intelectuale pe internet, ci şi la protejarea acesteia în cadrul contrafacerilor fizice de bunuri de consum şi la reglementări în privinţa medicamentelor generice. Denumită în mod impropriu Acord Comercial de Combatere a Contrafacerii, ACTA îşi propune foarte clar să se ocupe şi de pirateria online.
Negocierile ACTA au fost secrete până pe 22 mai 2008 când un document despre tratat a fost publicat pe Wikileaks, iar în scurt timp și ziarele au scris despre negocierile secrete. Din 23 august 2011, textul acordului se regăsește oficial pe site-ul Comisiei Europene.
România şi alte 22 de state au semnat în secret acordul al Tokyo, fără ca guvernele să îşi informeze cetăţenii şi fără să îşi dea seama măcar ce semnează. Acordul mai trebuie să treacă de Parlamentul European pentru a intra în vigoare.
ACTA ne lasă fără internet şi fără medicamente
Cele mai multe argumente împotriva ACTA se referă la cenzura internetului, ultilizatorii punându-şi serios problema că vom ajunge la aceleaşi reglementări din Iran, China, Afganistan sau Coreea de Nord. De ce? Pentru că ACTA îi obligă pe furnizorii de Internet să îşi supraveghere utilizatorii şi să pună la dispoziţia deţinătorilor drepturilor de proprietate intelectuală datele personale ale celor care descarcă filme, muzică sau alte produse fără să plătească pentru ele. Ei vor fi pedepsiţi automat prin blocarea IP-ului.
Mai mult decât atât acordul propus ar da dreptul autorităților care răspund de securitatea aeroporturilor și a frontierelor internaționale să facă cercetări din oficiu ale laptopurilor, playerelor MP3 și telefoanelor mobile pentru a descoperi conținut multimedia piratat. Călătorii ar primi o amendă și li s-ar confisca sau distruge aparatele. Şi cireaşa de pe tort este că ACTA ar trebui să stabilească un corp de guvernământ propriu, în afara instituțiilor internaționale deja existente precum Organizația Mondială a Comerțului sau ONU.
Hackerii din cadrul grupului Anonymous au trasmis mesaje românilor, atrăgând atenţia asupra ACTA: "Ar trebui să ştiţi că dincolo de jocuri video, filme şi divertisment în general, există lucruri importante care îi aduc pe oameni împreună: comunicarea. Dreptul de a furniza şi primi informaţie este luat odată ce ACTA a fost semnat". În România există o lege antipiraterie şi o lege malware.
Lipsa de transparenţă în negocierea acordului l-a determinat pe raportorul Parlamentului European al (ACTA), Kader Arif, să-şi dea demisia din această funcţie. ACTA „a mers prea departe", creând un cadru legastiv pentru a tăia accesul la medicamente generice care salvează vieţi şi restricţionând libertatea internetului, şi-a motivat Arif demisia.
Medicamentele generice nu sunt medicamente contrafăcute, ele sunt echivalente produselor originale ale căror protecţie prin patent a expirat sau nu a fost găsită. Acestea conţin aceleaşi ingrediente active ca şi produsele originale şi sunt echivalente (egale) acestora din punct de vedere al calităţii, siguranţei şi eficacităţii. Importanţa globală a medicamentelor generice este în creştere, mai ales în ţări ca Africa sau India, deoarece oferă o alternativă la tratamentul cu produsele originale, la un cost mai mic.
Arif s-a mai plans că Parlementul European, care reprezintă drepturile oamenilor, nu a avut acces la negocieri, la informaţii şi la părerile părţilor implicate. Iar acum este imposibil de renegociat acordul, deoarece discuţiile s-au încheiat pe 1 oct 2011. „Comisia Europeană a negociat în numele UE, pe baza unui mandat dat de statele membre în 2007", a completat Arif.
Totuşi statele care au semnat ACTA pot să suspende ratificarea acordului până în luna mai, când este posibil să fie aprobat de PE şi să fie pus în vigoare.
10.02.2012
9.6KB
:nod: :nod:
09.02.2012
19.2KB
aceste suduri sunt efectuate prin procedeul Mig in Belgia de catre olandezul .orice copiere este interzisa,si se pedepseste conform legilor in viguare.