Illuminati Game Card a apărut pe piaţă în 1995, dar a fost creat de Steve Jackson în 1981. Ceea ce a şocat foarte mult la acest aparent banal joc de cărţi a fost acurateţea cu care a prezis cele mai şocante dezastre care au zdruncinat omenirea.
Atacurile de la 11 septembrie 2001, ba chiar cutremurul din Japonia sau profeţii despre venirea Antichristului pe pământ, toate au fost prezise de Steve în cărţile sale de joc.
Mai mult, acestea arată prin desene sugestive, ceea ce se va întâmpla şi la nivel economic: creşterea taxelor, politicienii corupţi care vor condue lumea, sau despre reducerea masivă a populaţiei prin tot felul de viruşi care sunt aruncaţi în cele mai populate zone de pe glob.
Ceea ce îngrijorează foarte mult este cartea Combined Disaters (fotografia 18 din galeria foto de mai jos), pe care cei care au studiat-o au declarat că se referă la Jocurile Olimpice de la Londra care vor avea loc în acest an.
Cititi mai multe detalii aici:
28.02.2012
24.9KB
Platforma petroliera
10.02.2012
8.7KB
Platforma petroliera
10.02.2012
5.9KB
doresc angajare in strainatate,cu contract,fara comision
17.08.2012
10.2KB
Acesta este sant.din Leirvik.
04.01.2013
28.1KB
frumusete rara..... :rotfl:
09.02.2012
21.7KB
hanjin shipyard
29.05.2012
36.3KB
:-??
25.02.2012
67.1KB
Site ambasada
Ambasada Federatiei Ruse in Romania
Informatii privind activitatea si componenta ambasadei Federatiei Ruse în România, adrese si informatii economice utile.
Site ambasada
28.02.2012
2.8KB
a expirat
25.01.2013
13.1KB
Aşa stă treaba şi cu muncitorii români. Nu ne mai surprinde când găsim poze cu ei dormind, cum vedem şi în acest caz.
Atunci când au o pauză în programul lor, muncitorii nu pot da fuga acasă ca să tragă un pui de somn. Aşa că îşi fac "cuib" pe unde apucă.
Domnul din imagine doarme în excavator. Probabil că scaunul e cât de cât confortabil. Nimic nou sub soare, după cum scriu şi internauţii.
În următoarea imagine vedem un muncitor care n-a găsit alt loc de dormit decât pe utilaj. Chiar deasupra. Locul era numai bun şi de plajă, pentru că s-a aşezat în soare. Sau poate era umbră atunci când a adormit. Era mai grav dacă visa urât şi cădea din "pat".
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
18.9KB
Parchetul a început urmărirea penală a medicului din Slatina, acuzat că a lăsat un bărbat să moară, fără să-l consulte. Medicul este acuzat de ucidere din culpă, pentru că l-a trimis pe pacient la secţia de psihiatrie, iar acesta avea insuficienţă cardio-respiratorie. Medicul a fost suspendat de două zile din funcţie de conducerea spitalului.
Echipa de control a Ministerului Sănătăţii a ajuns, vineri, la Spitalul Judeţean din Slatina în cadrul unei anchete care va stabili dacă medicul Cornel Fulga este vinovat în cazul morţii pacientului.
Medicul Cornel Fulga a afirmat, la ieşirea de la audieri, că nu se simte vinovat, motivând că l-a trimis pe bărbat la secţia de psihiatrie întrucât "era foarte agitat".
"Am făcut ceea ce trebuia făcut, pacientul fiind foarte agitat. Am luat decizia de a fi trimis pentru examen de specialitate în Secţia de Psihiatrie. Repet, pentru tratament de specialitate, nu l-am internat acolo ca să scap de el, aşa cum s-a vehiculat. Aşteptăm investigaţiile medico-legale şi după aceea vom vedea care a fost de fapt vinovatul şi care este adevărata cauză a morţii", a declarat mediucl de la Unitatea de Primiri Urgenţe.
"Pacientul a venit în jurul orelor 16.00, a fost examinat, până s-a făcut şi foaia şi transferul a durat în jur de 10-15 minute, după care a fost trimis cu aceeaşi salvare la Secţia de Psihiatrie pentru examenul de specialitate, nu cum se vehiculează că a stat în UPU o oră fără a i se face nimic", a mai spus medicul.
Ministrul Sănătăţii, Ritli Ladislau, a cerut să fie făcut un control în cazul pacientului decedat la Spitalul Judeţean de Urgenţă din Slatina.
Este pentru a doua oară când medicul Cornel Fulga este acuzat de moartea unui pacient, după ce, în ianuarie 2009, un bărbat de 63 de ani, din Drăgăneşti, a murit pe holurile spitalului fără să fi primit îngrijiri medicale. Cornel Fulga, care era de gardă în acea zi, a fost demis.
28.02.2012
19.8KB
Platforma petroliera
10.02.2012
8.1KB
ma intereseaza jobul am 7 ani vechime in Tubulatura,montaj tubulatuta si confectie
sudura tig,co2,eletric fara autorizatie
24.07.2012
36.1KB
Peter Thiel, co-fondator al Paypal, se pregătește să investească sume importante de bani într-un experiment social, economic și legislativ. Omul de afaceri își propune să construiască micro-state în care să probeze teorii diferite de cele după care funcționează deja lumea și să găsească soluții practice pentru viața în larg.
Ideile ieșite din comun par a fi noul hobby al milionarilor din întreaga lume. Jeff Bezos investește 42 de milioane de dolari în dezvoltarea ceasului care va funcționa timp de 10.000 de ani, miliardarii saudiți ridică cele mai înalte clădiri din lume, iar Peter Thiel, un om de afaceri a cărui avere a fost obținută prin Paypal, un sistem de intermediere a plăților on-line, urmează să construiască Seasteading. Alături de Petri Friedman, director al proiectului și fost inginer pentru Google, Thiel va iniția un experiment prea scump pentru a fi condus la nivelul unui întreg stat deja existent, folosindu-se de foste platforme de exploatare petrolieră.
O rețea de micro-state construite pe foste platforme petroliere din largul mărilor și oceanelor, Seasteading va fi un experiment libertarianist al omului care a avut viziunea de a finanța Facebook încă de la început și care investește în mod frecvent în orice are un minim potențial de business, de la filme hollywoodiene („Thank you for smoking“) la experimente ADN.
Libertarianismul este o doctrină politică derivată din liberalism, o viziune oarecum extremă, care susține libertatea deplină de alegere a indivizilor în chestiuni politice, economice sau civile. În vârstă de 42 de ani, Peter Thiel își propune ca aceste micro-state să dea un exemplu marilor state ale lumii și să inițieze schimbări importante la nivelul politicilor acestora.
De ce?
Ideea a plecat de la vasele de croazieră, adevărate orașe plutitoare care adăpostesc milioane de ani în fiecare an. Față de acestea, platformele Seasteading vor fi imobile mare parte din timp și nu vor găzdui mai mult de câteva sute de oameni, libertarianiști sau nu, persoane care vor să experimenteze și să dea un impuls de schimbare sistemelor politice din întreaga lume. La nevoie, mai mult platforme se vor uni și se vor specializa din punct de vedere economic pe producția unui singur tip de produse. Nu vor exista tarife de import și export al bunurilor sau un sistem de ajutorare din partea statului. Vor fi permise drogurile ușoare precum și portul de armă la care se adaugă o listă întreagă de libertăți libertarianiste.
Viața pe o platformă Seasteading
Un micro-stat va fi foarte similar ca dotări cu un vas de croazieră de dimensiuni mari. Va avea grădini și spații de joacă, săli și clădiri, spitale și locuri dedicate divertismentului. Cetățenii cu viziuni libertarianiste își vor câștiga viața având slujbe în domeniul serviciilor sau păstrând legătura via Internet cu locurile lor de muncă de pe uscat. Populația va fi extrem de restrânsă inițial și cel mai probabil, proiectul nu va porni cu mai mult de 10-20 de indivizi care să accepte să locuiască pe micro-stat.
Probleme
E vorba de un experiment social și legal, în care indivizii care vor fi de acord să locuiască la bordul acestor micro-state vor avea toate libertățile pe care și le doresc. Pare o utopie, dar majoritatea experimentelor pleacă din acest punct până în momentul în care ajung să se confirme sau infirme. Dificultățile sunt în special legate de siguranța platformelor. În larg, valurile pot atinge înălțimi impresionante care pun în pericol viețile locuitorilor sau siguranța clădirilor în care vor locui. Tehnica este îndeajuns de avansată pentru o platformă petrolieră, dar în condițiile de funcționare ale unui oraș, lucrurile se schimbă. Soluția prezentată de programul Seasteading e oarecum incertă, dar inițiatorii promit să rezolve în timp orice fel de inconveniente.
Proiectul se află abia în faza de început, ceea ce justifică și investiția inițială destul de mică. Planul de dezvoltare presupune ridicarea numărului de locatari la câteva milioane până în 2050. Fiecare dintre aceștia își va cumpăra dreptul de a locui pe unul dintre micro-statele lui Peter Thiel. Oare va reuși un astfel de proiect? Ce părere aveți?
08.02.2012
50.1KB
Cine a pus cârciuma în drum, ăla n-a fost om nebun. Aşa spune un cântec din popor. Vremurile s-au schimbat, iar cârciumile s-au mai modernizat.
De exemplu, cine ar fi crezut că pentru barul de la colţul străzii ai nevoie de abonament? Ei, bine. Există şi astfel de cazuri.
Pe uşa unui bar din România scrie mare "Bar pentru abonaţi", fără a preciza dacă este vorba despre un abonament Classic, Business sau Premium.
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
22.3KB
iar asta sunt eu,asa ca va dau un sfat,daca aveti sansa sa lucrati p asa ceva ,nu veti regreta nici o clipa,sunt bani multi in joc ,chiar foarte multi si conditii deosebite de imbarcare si de lucru la bord
03.01.2014
25.9KB
Au gasito pe Elodia!!!
25.02.2012
30.2KB
Platforma petroliera
10.02.2012
12.9KB
Alte ştiri
din secţiunea Economie
Jocurile online gratuite contribuie la majorarea veniturilor industriei de profil
Jocurile online gratuite contribuie la majorarea veniturilor industriei de profil, întrucât participanţii cumpără bunuri virtuale care costă mai mult decât jocurile contra-cost.Aceste jocuri ...
SOCAR va stoca petrol în terminalele din Coreea de Sud
SOCAR Trading (o filială a companiei petroliere de stat din Azerbaidjan) şi Compania Naţională Petrolieră a Coreei de Sud au semnat un acord de depozitare în terminalele coreene. Potrivit ...
Companiile din România vor majora în acest an salariile angajaţilor cu 4-7%
Companiile din România vor majora în acest an salariile angajaţilor cu 4-7%, în funcţie de nivelul postului şi industrie, perspectiva de creştere salarială fiind, atât în România cât şi la nivel ...
Toate ştirile din Economie
Ultima oră
Ultimele ştiri online din Economie
17:55
SOCAR va stoca petrol în terminalele din Coreea de Sud
17:54
Companiile din România vor majora în acest an salariile angajaţilor cu 4-7%
17:49
BVB a închis şedinţa de astăzi pe verde
17:43
Piraţii somalezi au capturat un tanc chimic cu 21 marinari la bord
14:53
Cadrul de impozitare pentru cei cu mai multe locuinţe şi proprietarii de vehicule se menţine în 2012
14:21
ANAT şi FPTR au lansat Programul social "Litoralul pentru toţi", cu preţuri între 179 şi 549 lei
14:11
Cine va face bani cu aurul, gazele, petrolul şi apa României
10:31
Preţul aurului, la un nou record istoric
Curs Valutar
Economie
Elita navigatorilor, nedreptăţită de clasificarea ocupaţiilor din România
r Ofiţerii maritimi şi fluviali sunt incluşi în categoria tehnicienilor, pentru care nu se cer studii superioare
de Ion TIŢA-CĂLIN
În Monitorul Oficial nr. 561 din 8 august 2011 a fost publicat Ordinul ministrului muncii 1.832 din 6 iulie 2011 privind clasificarea ocupaţiilor din România. Actul normativ înlocuieşte clasificarea din 1995, în scopul de a reflecta schimbările produse în economie, la nivel ocupaţional, o dată cu apariţia unor noi activităţi.
Noua clasificare îi nemulţumeşte pe navigatori. Conform acesteia, ofiţerii de pe navele maritime şi fluviale sunt incluşi în cea mai mare parte la categoria tehnicienilor. Aceasta corespunde unui nivel de instruire inferior cate-goriei specialiştilor, din care fac parte inginerii, economiştii, profesorii, juriştii, sociologii, ziariştii şi alte ocupaţii pentru care se cer studii superioare.
Grosul ofiţerilor se regăseşte în grupa 3 - tehnicieni şi alţi specialişti din domeniul tehnic, la următoarele subgrupe:
3151 mecanici navali
- 315101 ofiţer ajutor fluvial/portuar
- 315102 ofiţer RTG
- 315103 ofiţer electrician fluvial/portuar
- 315104 agent de navă
- 315105 ofiţer electrician maritim
- 315106 ofiţer mecanic maritim
- 315107 ajutor ofiţer mecanic fluvial
3152 ofiţeri de punte şi pilotaj nave
- 315201 căpitan fluvial
- 315202 căpitan port
- 315203 ofiţer intendent
- 315204 ofiţer port
- 315205 ofiţer de punte fluvial/portuar
- 315206 pilot de Dunăre maritimă
- 315207 şef echipaj maritim/fluvial
- 315208 pilot de mare largă, pilot de port maritim
- 315209 dragor maritim/fluvial
- 315210 pilot de port maritim aspirant/pilot de Dunăre aspirant
- 315211 ofiţer de punte maritim
- 315212 ofiţer de punte maritim aspirant/ofiţer mecanic maritim aspirant/ofiţer electrician maritim aspirant
Faţă de clasificarea din 1995, care şi ea îi băga pe ofiţerii navigatori în aceeaşi oală cu tehnicienii de la uscat, există totuşi un progres. Câteva ocu-paţii marinăreşti au fost promovate în ierarhie. Astfel, în categoria 1, din care fac parte membrii corpului legislativ, ai executivului, înalţi conducători ai ad-ministraţiei publice, conducători şi func-ţionari superiori, a fost inclusă grupa:
1324 conducători de unităţi din domeniul aprovizionării şi desfacerii de mărfuri
- 132401 căpitan şef port
- 132402 comandant nave maritime
- 132403 comandant coordonator grup mare pescuit oceanic
- 132409 şef agenţie navală
- 132421 şef port
- 132430 şef agenţie pilotaj
- 132431 şef cart
- 132436 şef mecanic maritim/fluvial
- 132437 şef electrician maritim
De asemenea, în categoria 2 - specialişti în diverse domenii de activitate, e inclusă grupa 2152 - ingineri electronişti, în care sunt cuprinse şi următoarele ocupaţii:
- 215218 căpitan secund
- 215219 căpitan port (studii superioare)
Nebrevetaţii, marinarii, fac parte din categoria 8 - operatori la instalaţii şi maşini; asamblori de maşini şi echipamente:
8350 Marinari, navigatori şi asimilaţi
- 835001 marinar, pilot naval, barjist
- 835002 observator far maritim şi staţie semnal de ceaţă
- 835003 marinar legător
- 835004 conducător ambarcaţiuni agrement pe ape interioare
- 835005 pontonier feribot
- 835006 servator far maritim şi staţie semnal de ceaţă
- 835007 conducător de şalupă maritimă/fluvială
- 835008 timonier maritim/fluvial
- 835009 motopompist
În ceea ce îi priveşte pe brevetaţi, clasificarea este în discordanţă cu nivelul de instruire. Ofiţerii maritimi şi fluviali au, de regulă, studii universitare de profil. Studiile medii şi postliceale constituie excepţia în cazul lor.
„Împreună cu Sindicatul Liber al Navi-gatorilor vom face demersurile nece-sare pe lângă Ministerul Muncii, pentru schimbarea încadrării ofiţerilor în clasificarea ocupaţională. Aşa cum arată în prezent, ea produce efecte negative. Angajatorilor li se oferă suportul legal să-i plătească pe ofiţeri la ni-velul tehnicienilor şi să nu ia în conside-rare studiile superioare” - a declarat Florin Urziceanu, preşedintele Asociaţiei Companiilor de Crewing din România.
În discordanţă cu clasificarea ocupaţională realizată de Ministerul Muncii, ofiţerii maritimi sunt percepuţi în ţara noastră şi oriunde în lume drept o categorie profesională de elită, datorită pregătirii profesionale şi culturii, experienţei dobândite pe mare şi porturile lumii, curajului cu care înfruntă stihiile naturii şi privaţiunile.
La data de 2 august 2011, personalul navigant maritim şi fluvial înregistrat în scriptele Autorităţii Navale Române număra 59.734 persoane. Cel maritim era reprezentat de 27.751 ofiţeri, 9.524 nebrevetaţi şi 5.324 auxiliari, iar cel fluvial, de 2.397 ofiţeri, 14.001 nebrevetaţi şi 737 auxiliari. Numărul comandanţilor de cursă lungă înregistraţi se ridică la 1.717 persoane.
07.02.2012
32.3KB
Platforma petroliera
10.02.2012
10.8KB
Dupa ce ca suntem necajiti nici scule nu avem. :rotfl:
13.02.2012
48.5KB
Traficul rutier din Capitală a dobândit notorietate naţională pentru "surprizele" pe care le rezervă aproape tuturor. Fie că eşti pieton, şofer, vatman sau simplu gură-cască, nu te poţi plictisi pe străzile Bucureştilor.
Dovadă vie stau şi imaginile trimise de unul dintre utilizatorii videonews.ro.
Locatarul unui bloc a filmat o scenă "made in Romania": șoferul şi-a parcat nici mai mult, nici mai puţin "monstrul" de Hummer pe o linie de tramvai, chiar înaintea unei staţii-refugiu pentru călători. Unde mai pui că este vorba de un loc aflat la doi, trei metri de o intersecţie foarte circulată.
Dacă se chinuia un pic, "şoferelul" care şi-a luat o linie de tramvai în capitală putea să o adjudece şi pe a doua. Asta judecând după faptul că tramvaiul care venea din direcţia opusă a trecut milimetric pe lângă mastodontul pe patru roţi.
Vezi mai jos hal de respect în traficul bucureştean.
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
18.4KB
23.08.2013
18.4KB
asa se urca si se coboara dupa platforma
03.01.2014
55.5KB
la petrecere in Romania
pentru a 1000-a oara, NU ADORMITI LA PETRECERI!
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
25.02.2012
56.1KB
07.11.2012
33KB
Buna ziua.Sudor mig mag,cu experienta in costructii metalice grele,poduri,hale industriale,stadioane etc.Ma interesaaza aceasta oferta.Toate cele bune.
23.01.2013
32.7KB
Franco-jobs.com
Telefon:07 26 910 378
Web:
E-mail:contact@franco-jobs.com
Titlu anunt:Sudori tevari
Pozitii:10
Tara:Belgia
Orasul:Belgia
Tip post:Full time
Domeniu:Constructii / Amenajari
Salariu:negociabil
Beneficii:ransport platit, Asigurare
Data expirarii:14.03.2012
Descriere
Nous recherchons d’urgence pour notre client CALI DINAMIC CONSTRUCT SRL des soudeurs tuyauteurs.
Créée en 2011, la société CALI DINAMIC CONSTRUCT est spécialisée dans le domaine des constructions. La plupart de nos projets se e déroulent en Roumanie et en Belgique.
Le poste est disponible en Belgique.
Cerinte
- 10 ans d’expérience
- soudures toute position
- soudures ŕ l’arc et semi automatiques
- soudures acier, TIG, Alu, Inox
- sur bateaux de navigation intérieure : péniches, bateaux de plaisance
- former, ajuster et monter des tôles calibrées au chalumeau sur acier
- chaudronnerie
- esprit d’équipe
- compréhension du français
Descriere companie
Sunteti in cautarea unui loc de munca stabil sau vreti un job care va ofera mai mult? Franco-jobs.com este site-ul ideal pentru vorbitorii romani de limba franceza, francofoni si francofili, care vor sa lucreze pentru firme internationale. Mai mult, acest site de recrutare se adreseaza francezilor si francofonilor care vor sa lucreze in Romania. Franco-jobs.com va ofera anunturile companiilor angajatoare actualizate zilnic, precum si un motor de cautare complex avand la baza o lista variata de joburi in diferite domenii, in toate orasele tarii precum si in strainatate.
Restrictii
Se accepta CV-uri in limba:
Romana si Engleza
Nivel minim de educatie necesara:
Orice nivel
La acest job pot aplica persoane de sex:
Orice
14.02.2012
6.4KB
Santierul in lucru.
08.02.2012
42KB
corect ,,eu lucrez cu 13 la ora ,trebuia sami mareasca la 14 eur pe ora ,din ianuarie ,fapt care nu sa intimplat nici pina acum ,,asta ar fi unul din motivele pt care o sa renunt la contract , la Cazacu am bagat doua contracte ,ultimul fiind anul trecut ,, nu gaseam altceva ,la vremea respectiva ,,,,ps---in ce tara te afli??